فرماندار شهرستان تفت در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان خواستار ایجاد یك جریان واحد رسانه ای قوی در شهرستان شد


یزدفردا "کروه فرهنگ و هنر:مراسم روز خبرنگار در شهرستان تفت عصر روز یك شنبه مورخ 17مردادماه89 در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
 مهندس عبودتیان فرماندار شهرستان تفت در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی كه این روز را بهپاس قدردانی از مقام و حرفه صارمی به نام روز خبرنگار نامگذاری كردند بر الگو پذیری از ویژگی های ممتاز وی یعنی صداقت و خلوص در كارها بویژه در خبرنگاری تاكید نمود.پ
 فرماندار شهرستان تفت ارزش كار خبرنگاری و جایگاه رفیع آن را یادآور و از خبرنگاران این شهرستان خواست تا قداست این هنر ارزشمند را حفظ نمایند.
مهندس عبودتیان از عدم یك جریان واحد رسانه ای قوی در این شهرستان انتقاد و از خبرنگاران و روزنامه نگاران شهرستان خواست تا با تشكیل یك تعاونی این جریان واحد را ایجاد و در رشد و ارتقای شهرستان كمك نمایند.
وی به پتانسیل ها و ظرفیت های خوب شهرستان از جمله بحث گردشگری و مناطق ییلاقی شهرستان و پذیرش میهمانان و مردم خوب سراسر استان در 8 ماه از سال در مناطق ییلاقی و پراكندگی زیاد روستاهای این شهرستان اشاره و از رسانه ها و خبرنگاران خواست تا با اطلاع رسانی مناسب و واحد در این خصوص شهرستان را در ارسال پیام این ویژگی كه بدون شك جذب اعتبارات متناسب با خود می باشد را یاری نمایند.
 فرماندار شهرستان تفت با بیان اینكه جو اتحاد رسانه ای می تواند خیلی از مسائل و مشكلات را حل كند از خبرنگاران خواست تا در مباحث اصلی و عمومی شهرستان و تمامیت ارضی همه شریك بوده و یك جریان واحد را به نفع جریانات همسو با رشد شهرستان تشكیل دهند.
 وی در ادامه خواستار تشكیل شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان در راستای همكاری با خبرنگاران و اطلاع رسانی از خدمات انجام شده در شهرستان شد. در ابتدای این جلسه خبرنگاران به معرفی خود و بیان مسائل و مشكلات پرداختند كه عدم انتقادپذیری برخی از مسئولان ، عدم همكاری برخی از مسئولان با خبرنگاران ، مشكل عدم و توزیع جراید و مطبوعات در شهرستان و روستاها ، سهم پایین خبر شهرستان در رسانه ملی استانی ، عدم سایت خبری در شهرستان ، پایین بودن سرعت اینترنت در سطح روستاها و ... از جمله مهمترین مسائل و مشكلات مطرح شده ازسوی خبرنگاران و وبلاگ نویسان بود كه قول پیگیری و رفع آنها داده شد.
 در مراسم روز خبرنگار درشهرستان تفت از 30 خبرنگار ، روزنامه نگار و وبلاگ نویس فعال با تقدیم هدیه ای تجلیل به عمل امد.

یزدفردا


یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا